راهکارها
بازارچه ابری
Arvan Docs

مستندات فنی

دسترسی به تمامی مستندات محصولات ابر آروان

Categories
Close
دسته‌بندی‌های سایت مشاهده دسته‌بندی‌ها بستن دسته‌بندی‌ها





مشاهده همه دسته‌ها All Categories

پیکربندی SMTP برای ایمیل‌های خروجی برای SuiteCRM

Time To Read < ۱ دقیقه
Date ۲۸ مهر ۱۴۰۰

شما می‌توانید از طریق پنل Admin به گونه‌ای SuiteCRM را پیکربندی کنید که ایمیل‌ها را مستقیم ارسال کند. به Administration -> Email Settings بروید و تنظیماتِ ارائه‌دهنده‌ی سرویس ایمیل‌تان را وارد کنید. شما می‌توانید از حساب کاربری جی‌میل، یاهو یا Microsoft Exchange استفاده کنید. مثال زیر برای استفاده از حساب کاربری جی‌میل است:

پیکربندی SMTP برای ایمیل‌های خروجی برای SuiteCRM

اگر می‌خواهید برای ایمیل‌های خروجی، اپلیکیشن را به گونه‌ای پیکربندی کنید که از سرویس‌های SMTP شخص ثالث (مثل SendGrid) استفاده کند، به بخش سوالات رایج مراجعه کنید.

نکته: اگر از جی‌میل به‌عنوان سرور ارسال ایمیل استفاده می‌کنید، ممکن است جی‌میل درخواست‌های ارسال ایمیل اپلیکیشن شما را مسدود کند. این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که جی‌میل تلاش‌های احراز هویت را مشکوک تشخیص دهد. در صورت رخ دادن این اتفاق یک هشدار امنیتی به آدرس ایمیلتان ارسال می‌شود. برای حل این مشکل لازم است که به صورت دستی اعتبار احراز هویت را تأیید کنید تا جی‌میل دوباره به اپلیکیشن شما اجازه دهد ایمیل ارسال کند. برای اطلاعات بیشتر در این رابطه و سایر مشکلات جی‌میل مرتبط با ارسال ایمیل از اپلیکیشن به بخش مربوط به عیب‌یابی SMTP جی‌میل مراجعه کنید.